Εγγραφή

Η εγγραφή των Διευθύνσεων Διοικητικού είναι διαθέσιμη εδώ.


Η Διεύθυνση Διοικητικού κάθε Ιδρύματος/Ερευνητικού κέντρου αρχικά θα πρέπει να εγγραφεί και να πιστοποιηθεί προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΠΣ), μέσω μιας απλής διαδικασίας.

Για να εγγραφείτε θα πρέπει να συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα που θα βρείτε στην ιστοσελίδα εγγραφής. Για την ενεργοποίηση του λογαριασμού θα σας αποσταλεί e-mail με οδηγίες ενεργοποίησης.

Κατά την πρώτη σας είσοδο θα σας δοθούν οδηγίες για τη διαδικασία πιστοποίησης που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

Αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία εγγραφής και πιστοποίησης θα βρείτε εδώ.

grnetLogo mineduLogo
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας & της Ευρωπαϊκής Ένωσης
07/10/2024

Προσωρινή διακοπή τηλεφωνικής επικοινωνίας με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών

Λόγω εργασιών συντήρησης, δε θα είναι δυνατή η τηλεφωνική επικοινωνία με το Γραφείο Αρωγής Χρηστών την Τρίτη 08/10/2024 16:00-17:00. Στο διάστημα αυτό η εξυπηρέτηση των χρηστών της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας θα γίνεται προσωρινά μόνο μέσω της φόρμας υποβολής γραπτού ερωτήματος.

26/02/2024

Προσθήκη της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας στο Gov.gr Wallet

Σας ενημερώνουμε ότι εφόσον έχετε παραλάβει την Ακαδημαϊκή σας Ταυτότητα, έχετε πλέον τη δυνατότητα να την ενσωματώσετε στην εφαρμογή Gov.gr Wallet.

01/08/2022

Αναβάθμιση Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων Προσωπικού

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω αναβάθμισης της ακαδημαϊκής ταυτότητας με chip νεότερης τεχνολογίας, οι ακαδημαϊκές ταυτότητες προσωπικού που θα εκδίδονται στο μεταβατικό στάδιο δεν θα περιέχουν chip και επομένως και δυνατότητα ενσωμάτωσης ψηφιακών πιστοποιητικών. Μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για την παραγωγή των αναβαθμισμένων ακαδημαϊκών ταυτοτήτων, οι δικαιούχοι θα έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τις παλαιού τύπου ταυτότητές τους.