Ανακοινώσεις

06/10/2022

Προγραμματισμένες Εργασίες Συντήρησης

Για λόγους συντήρησης της υποδομής και αναβάθμισης της υπηρεσίας της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση στη διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης και στις εφαρμογές της δράσης τη Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022 στο διάστημα 18:00-20:00. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

28/09/2022

Ενημέρωση σχετικά με την αποστολή emails

Σας ενημερώνουμε ότι παρατηρείται καθυστέρηση στην αποστολή των emails που αποστέλλονται από την υπηρεσία. Οι εργασίες για την αποκατάσταση βρίσκονται σε εξέλιξη. Ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση.

15/09/2022

Προσωρινή διακοπή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Το τηλεφωνικό κέντρο του Γραφείου Αρωγής Χρηστών θα παραμείνει κλειστό την Πέμπτη 15/9 και την Παρασκευή 16/9 λόγω απεργίας του Συλλόγου Εργαζομένων της ΕΔΥΤΕ Α.Ε. για την κατάθεση του νομοσχεδίου που θα βρείτε στο σύνδεσμο. Μπορείτε να αποστείλετε το μήνυμά σας ηλεκτρονικά.

01/08/2022

Αναβάθμιση Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων Προσωπικού

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω αναβάθμισης της ακαδημαϊκής ταυτότητας με chip νεότερης τεχνολογίας, οι ακαδημαϊκές ταυτότητες προσωπικού που θα εκδίδονται στο μεταβατικό στάδιο δεν θα περιέχουν chip και επομένως και δυνατότητα ενσωμάτωσης ψηφιακών πιστοποιητικών. Μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για την παραγωγή των αναβαθμισμένων ακαδημαϊκών ταυτοτήτων, οι δικαιούχοι θα έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τις παλαιού τύπου ταυτότητές τους.

15/04/2022

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής

Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Αρωγής Χρηστών δεν θα λειτουργήσει από την Μ. Παρασκευή 22/4/2022 έως και τη Δευτέρα του Πάσχα 25/4/2022.

Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!

26/01/2022

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής

Σας ενημερώνουμε ότι το γραφείο αρωγής χρηστών θα παραμείνει κλειστό την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022 λόγω των έκτακτων καιρικών συνθηκών. Για οποιαδήποτε απορία παρακαλούμε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της φόρμας γραπτής επικοινωνίας.

25/01/2022

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής

Σας ενημερώνουμε ότι το γραφείο αρωγής χρηστών θα παραμείνει κλειστό την Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022 λόγω των έκτακτων καιρικών συνθηκών. Για οποιαδήποτε απορία παρακαλούμε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της φόρμας γραπτής επικοινωνίας.

14/10/2021

Ψηφιακή Μορφή Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων

Σας ενημερώνουμε ότι από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 οι Ακαδημαϊκές Ταυτότητες των φοιτητών διατίθενται και σε ψηφιακή μορφή μέσω της λήψης αρχείου PKPASS για Android και Apple συσκευές. Διευκρινίζεται ότι για την πλήρη αξιοποίηση της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, απαιτείται η παραλαβή της σε φυσική μορφή από το σημείο διανομής που έχετε επιλέξει.

01/10/2021

Αναβάθμιση Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων Φοιτητών

Σας ενημερώνουμε ότι από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, στο πλαίσιο της Πράξης «Επέκταση Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020» θα εκδίδονται νέες Ακαδημαϊκές Ταυτότητες ανέπαφης τεχνολογίας. Μέχρι την ολοκλήρωση της αναβάθμισης, θα συνεχιστεί η διανομή των υφιστάμενων Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων, οι οποίες θα αντικατασταθούν μέσω διαδικασίας που θα καθοριστεί σε εύλογο χρονικό διάστημα.

16/04/2020

Διακοπή λειτουργίας Γραφείου Αρωγής Χρηστών

Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Αρωγής Χρηστών δεν θα λειτουργήσει από την Μ. Παρασκευή 17/4/2020 έως και τη Δευτέρα του Πάσχα 20/4/2020.

Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!

12/12/2019

Προσωρινή διακοπή αποστολής SMS

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 16/12/2019 κατά το διάστημα 19:00 έως 00:00 δεν θα είναι διαθέσιμη η υπηρεσία αποστολής μηνυμάτων.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

04/12/2019

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής Χρηστών

Για λόγους συντήρησης της υποδομής και αναβάθμισης της υπηρεσίας της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας ενδέχεται, κατά διαστήματα, να μην είναι δυνατή η πρόσβαση στη διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης και στις εφαρμογές της δράσης την Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019 στο διάστημα 15:00-17:00.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

01/08/2019

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής Χρηστών

Από Δευτέρα 12 Αυγούστου έως Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019 το Γραφείο Αρωγής Χρηστών θα εξυπηρετεί τηλεφωνικά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00.

22/04/2019

Διακοπή λειτουργίας Γραφείου Αρωγής Χρηστών

Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Αρωγής Χρηστών δεν θα λειτουργήσει από την Μ. Πέμπτη 25/4/2019 έως και την Τετάρτη 1/5/2019.

Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!

23/12/2018

Διακοπή λειτουργίας Γραφείου Αρωγής Χρηστών

Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Αρωγής Χρηστών δεν θα λειτουργήσει από την Δευτέρα 24/12/2018 έως και την Πέμπτη 27/12/2018.

Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα!

03/04/2018

Διακοπή λειτουργίας Γραφείου Αρωγής Χρηστών

Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Αρωγής Χρηστών δεν θα λειτουργήσει από την Μ. Πέμπτη 5/4/2018 έως και την Τρίτη 10/4/2018.

Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!

30/12/2016

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής

Σας ενημερώνουμε ότι το Γραφείο Αρωγής Χρηστών δεν θα λειτουργεί τη Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017.

24/11/2016

Aδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Λόγω τεχνικής βλάβης δεν είναι δυνατή η τηλεφωνική εξυπηρέτηση από το Γραφείο Αρωγής Χρηστών.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

28/01/2016

Προγραμματισμένες Εργασίες Συντήρησης

Για λόγους συντήρησης της υποδομής και αναβάθμισης της υπηρεσίας της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας ενδέχεται, κατά διαστήματα, να μην είναι δυνατή η πρόσβαση στη διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης και στις εφαρμογές της δράσης τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016 στο διάστημα 17:00-23:00.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

16/12/2015

Νέα έκδοση λογισμικού για MacOS

Τα μέλη του προσωπικού των Ιδρυμάτων/Φορέων που χρησιμοποιούν λειτουργικό σύστημα MacOS μπορούν από την καρτέλα Ψηφιακά Πιστοποιητικά του λογαριασμού τους να κατεβάσουν τη νέα έκδοση λογισμικού για την αλλαγή PIN/PUK και τη διαχείριση των Ψηφιακών Πιστοποιητικών της ακαδημαϊκής τους ταυτότητας, η οποία είναι συμβατή με την έκδοση 10.11 (El Capitan).

30/10/2015

Παράταση προθεσμίας έκδοσης Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων από τα μέλη του προσωπικού

Σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται η προθεσμία έκδοσης των Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων από τα μέλη του προσωπικού μέχρι τις 20/11/2015.

13/10/2015

Έκδοση Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων από τα μέλη του προσωπικού

Η επιστολή του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με θέμα "Έκδοση Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων από τα μέλη του προσωπικού" είναι διαθέσιμη εδώ.

05/08/2015

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής

Από Δευτέρα 10 Αυγούστου έως Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015 το Γραφείο Αρωγής Χρηστών θα εξυπηρετεί μόνο μέσω της φόρμας γραπτής επικοινωνίας.

20/01/2015

Προγραμματισμένες Εργασίες Συντήρησης

Για λόγους συντήρησης της υποδομής και αναβάθμισης της υπηρεσίας της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας ενδέχεται, κατά διαστήματα, να μην είναι δυνατή η πρόσβαση στη διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης και στις εφαρμογές της δράσης την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015 στο διάστημα 17:00-22:00.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

01/10/2014

Παροχή μειωμένου εισιτηρίου στους πρωτοετείς φοιτητές

Σας ενημερώνουμε ότι οι πρωτοετείς φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν χρήση μειωμένου κομίστρου στις αστικές και υπεραστικές οδικές και σιδηροδρομικές συγκοινωνίες έως και την 31η Οκτωβρίου 2014, με την επίδειξη της Βεβαίωσης εγγραφής τους και της Αστυνομικής τους Ταυτότητας.

25/09/2014

Προγραμματισμένες Εργασίες Συντήρησης

Για λόγους συντήρησης της υποδομής και αναβάθμισης της υπηρεσίας της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας ενδέχεται, κατά διαστήματα, να μην είναι δυνατή η πρόσβαση στη διαδικτυακή πύλη ενημέρωσης και στις εφαρμογές της δράσης από την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου και ώρα 21:00 μέχρι και την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου και ώρα 21:00.

Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση.

08/08/2014

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής

Από Δευτέρα 11 Αυγούστου έως Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014 το Γραφείο Αρωγής Χρηστών θα εξυπηρετεί μόνο μέσω της φόρμας γραπτής επικοινωνίας.

18/02/2014

Προσωρινή διακοπή της δυνατότητας σύνδεσης την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014 από 19:00-22:00

Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014 από 19:00-22:00, λόγω προγραμματισμένων λειτουργιών συντήρησης και λήψης αντιγράφων ασφαλείας, δε θα είναι δυνατή η σύνδεσή σας στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας.

31/12/2013

Παράταση παροχής μειωμένου εισιτηρίου σε πρωτοετείς φοιτητές

Σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται έως και την 31η Ιανουαρίου 2014 η περιόδος παροχής μειωμένου εισιτηρίου στους πρωτοετείς φοιτητές ή στους νεοεισαχθέντες με την επίδειξη, κατά περίπτωση, της Βεβαίωσης Εγγραφής ή της Βεβαίωσης Επιτυχίας τους καθώς και της Αστυνομικής τους Ταυτότητας.

26/11/2013

Παράταση παροχής μειωμένου εισιτηρίου σε πρωτοετείς φοιτητές

Σας ενημερώνουμε ότι παρατείνεται έως και την 31η Δεκεμβρίου 2013 η περιόδος παροχής μειωμένου εισιτηρίου στους πρωτοετείς φοιτητές ή στους νεοεισαχθέντες με την επίδειξη, κατά περίπτωση, της Βεβαίωσης Εγγραφής ή της Βεβαίωσης Επιτυχίας τους καθώς και της Αστυνομικής τους Ταυτότητας.

Υπενθυμίζεται ότι η Βεβαίωση Επιτυχίας χορηγείται από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην οποία υπάγεται το Λύκειο αποφοίτησης ή εξέτασης των νεοεισαχθέντων στα Α.Ε.Ι.

30/10/2013

Παροχή μειωμένου εισιτηρίου στους πρωτοετείς φοιτητές

Οι πρωτοετείς φοιτητές που δε διαθέτουν ακαδημαϊκή ταυτότητα είναι δυνατόν να κάνουν χρήση μειωμένου κομίστρου στα μέσα μαζικής μεταφοράς έως και τις 30 Νοεμβρίου 2013, με την επίδειξη της Βεβαίωσης εγγραφής και της Αστυνομικής τους Ταυτότητας.

Οι νεοεισαχθέντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που δεν έχουν ακόμη εγγραφεί, λόγω δυσχερειών στη λειτουργία των Ιδρυμάτων τους και συνεπώς δε διαθέτουν ακαδημαϊκή ταυτότητα ή βεβαίωση εγγραφής, είναι δυνατόν να κάνουν χρήση μειωμένου κομίστρου στα μέσα μαζικής μεταφοράς έως και τις 30 Νοεμβρίου 2013, με την επίδειξη της Βεβαίωσης Επιτυχίας και της Αστυνομικής τους Ταυτότητας.

Το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τη "Χορήγηση Βεβαίωσης Επιτυχίας για την παροχή μειωμένου εισιτηρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς", μπορείτε να το βρείτε εδώ.

25/09/2013

Προσωρινή διακοπή της δυνατότητας σύνδεσης την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013 από 19:00-21:00

Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013 από 19:00-21:00, λόγω προγραμματισμένων λειτουργιών συντήρησης και λήψης αντιγράφων ασφαλείας, δε θα είναι δυνατή η σύνδεσή σας στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας.

07/08/2013

Λειτουργία Γραφείου Αρωγής

Από Δευτέρα 12 Αυγούστου έως Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013 το Γραφείο Αρωγής Χρηστών θα εξυπηρετεί μόνο μέσω της φόρμας γραπτής επικοινωνίας.

05/12/2012

Προσωρινή διακοπή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης

Σας γνωρίζουμε ότι για τεχνικούς λόγους η εξυπηρέτηση των χρηστών της Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας θα γίνεται προσωρινά μόνο μέσω της φόρμας υποβολής γραπτού ερωτήματος.

25/09/2012

Παράταση ισχύος Δελτίων Ειδικού Εισιτηρίου 2011-12

Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι, η ισχύς των Δελτίων Ειδικού Εισιτηρίου (φοιτητικών πάσο) έτους 2011-2012 παρατείνεται έως την 31η Οκτωβρίου 2012.

Οι πρωτοετείς φοιτητές θα μπορούν έως τις 31 Οκτωβρίου 2012, να κάνουν χρήση μειωμένου κομίστρου στα συγκοινωνιακά μέσα αρμοδιότητας ΟΑΣΑ με την επίδειξη της Βεβαίωσης εγγραφής τους και της Αστυνομικής τους Ταυτότητας.

24/09/2012

Προσωρινή διακοπή της δυνατότητας σύνδεσης τη Δευτέρα 24/09/2012 από 18:15-18:45

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012 από 18:15-18:45, λόγω προγραμματισμένων λειτουργιών συντήρησης και λήψης αντιγράφων ασφαλείας, δε θα είναι δυνατή η σύνδεσή σας στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας.

22/09/2012

Έναρξη υποβολής αιτήσεων για έκδοση Ακαδημαϊκής Ταυτότητας

Σας ενημερώνουμε ότι η δυνατότητα υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης για την έκδοση της νέας Ακαδημαϊκής Ταυτότητας θα είναι διαθέσιμη από τη Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012.

Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας & της Ευρωπαϊκής Ένωσης
01/08/2022

Αναβάθμιση Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων Προσωπικού

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω αναβάθμισης της ακαδημαϊκής ταυτότητας με chip νεότερης τεχνολογίας, οι ακαδημαϊκές ταυτότητες προσωπικού που θα εκδίδονται στο μεταβατικό στάδιο δεν θα περιέχουν chip και επομένως και δυνατότητα ενσωμάτωσης ψηφιακών πιστοποιητικών. Μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για την παραγωγή των αναβαθμισμένων ακαδημαϊκών ταυτοτήτων, οι δικαιούχοι θα έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τις παλαιού τύπου ταυτότητές τους.

14/10/2021

Ψηφιακή Μορφή Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων

Σας ενημερώνουμε ότι από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 οι Ακαδημαϊκές Ταυτότητες των φοιτητών διατίθενται και σε ψηφιακή μορφή μέσω της λήψης αρχείου PKPASS για Android και Apple συσκευές. Διευκρινίζεται ότι για την πλήρη αξιοποίηση της Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, απαιτείται η παραλαβή της σε φυσική μορφή από το σημείο διανομής που έχετε επιλέξει.

01/10/2021

Αναβάθμιση Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων Φοιτητών

Σας ενημερώνουμε ότι από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022, στο πλαίσιο της Πράξης «Επέκταση Ηλεκτρονικής Υπηρεσίας Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Μεταρρύθμιση Δημόσιου Τομέα 2014-2020» θα εκδίδονται νέες Ακαδημαϊκές Ταυτότητες ανέπαφης τεχνολογίας. Μέχρι την ολοκλήρωση της αναβάθμισης, θα συνεχιστεί η διανομή των υφιστάμενων Ακαδημαϊκών Ταυτοτήτων, οι οποίες θα αντικατασταθούν μέσω διαδικασίας που θα καθοριστεί σε εύλογο χρονικό διάστημα.